چرا باید از مام رول و اسپری استفاده نماییم؟
دو شنبه 19 خرداد 1399 ساعت 15:21 | بازدید : 325 | نویسنده : jd | ( نظرات )

راه‌های زیادی برای خلاصی از تعریق وجود دارد مثل دوش گرفتن روزانه و استفاده از انواع عطر، ادکلن، ضد تعریق و دئودورانت که به صورت مام رول و اسپری توسط برندها و فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌گردند. اما خرید انواع مام رول و اسپری از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر ، بدون اغراق یکی از بهترین و در عین حال آسان‌ترین را‌ه‌های رهایی از عوارض تعریق می‌باشد. حتما می‌پرسید چرا ؟ پیش از آنکه پاسختان را بدهیم ابتدا کمی در مورد تعریق بیشتر بدانیم 

این پدیده‌ی غیر قابل اجتناب دارای مزایا و معایبی است که می‌تواند تبعات مثبت و منفی داشته باشد، اما معروفترین ویژگی آن چرب و مرطوب شدن پوست و بوی حاصله از آن است، که می‌تواند در بسیاری موارد آزار دهنده باشد.  

از طرفی هم این قضیه برای هرکسی واضح و مبرهن است که تعریق یک عمل طبیعی و بسیار سودمند برای سلامتی بدن به شمار می‌آید.

انواع مواد زائد و دفعی، سموم و ... از طریق این فرآیند از بدن خارج شده و بدین ترتیب از تجمع آن‌ها در زیر پوست، جریان خون و سایر قسمت‌های بدن و عوارض ناشی از این مساله، پیشگیری می‌گردد.

اما قاعدتا می‌دانید که تعریق در کنار تمام محاسنش برخی مشکلات را هم می‌تواند در پی داشته باشد.ایجاد رطوبت نامطبوع، چرب شدن پوست و مهم‌تر از همه تولید بوی ناخوشایند در اثر این فرآیند، می‌تواند سبب ناراحتی فرد و همچنین اطرافیانش گردد.

اما نیاز به گفتن نیست که راه‌های فراوانی برای جلوگیری از مسایل فوق الذکر نیز وجود دارد. سوای استحمام که هرچند ممکن است هرروزه امکان انجام آن نباشد، برخی لوازم بهداشتی نظیر انواع مام رول و اسپری و همچنین ضد تعریق می‌توانند راهگشای این مشکلات باشند.

اسپری و مام رول

 

کارکرد دیگر تعریق 

تعریق علاوه بر دفع مواد زایدی که گفته شد، یک مزیت دیگر هم دارد و آن خنک کردن بدن است. این امر بیشتر به هنگام قرار گرفتن بدن در مجاورت هوای گرم و یا انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش و ... اتفاق می‌افتد.

طی این فرآیند، بدن شروع به سوزاندن چربی‌های اضافه می‌نماید که حاصل آن به صورت ترشحات چرب یا همان تعریق در روی پوست ظاهر می‌گردد.

لام به ذکر است که برخی نقاط بدن مانند زیر بغل، کشاله‌های ران و سایر قسمت‌هایی که کمتر در معرض هوای آزاد قرار دارند بیشتر عرق می‌نمایند و باید گفت که غدد تعریق موجود در این نواحی نسبت به قسمت‌های دیگر از تراکم بیشتری برخوردار است.

حال سوالی پیش می‌آید : واقعا در این مواقع و به خصوص فصول گرم چه باید انجام داد ؟

 

استحمام

این کار یکی از بهترین روش‌ها جهت خلاصی از انواع چربی، آلودگی و بوی زننده‌ی تعریق به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه سبب ایجاد روحیه‌ی شادابی و سبکی نیز می‌گردد.

اما بازهم اینجا یک مساله‌ی دیگر وجود دارد :  در حین تعریق در اثر فعالیت‌های روزانه و حضور در محیط‌های مختلف که امکان دسترسی به حمام نیست، چه کنیم ؟

پاسخ آن را در پایین می‌دهیم :

 استفاده از اسپری و مام رول

استفاده از مام رول و اسپری و انواع ضد تعریق

این نوع محصولات بهداشتی، به طرق مختلف میتوانند سبب پیشگیری از مشکلاتی نظیر چرب شدن پوست، بوی زننده و دیگر موارد گردند.

این محصولات گاه می‌توانند سبب تاخیر در ایجاد فرآیند تعریق شده و یا به طور کل جلوی پدید آمدن آن را بگیرند.

در برخی موارد نیز می‌توانند آن را کنترل نموده یا کاهش دهند.

همچنین ممکن است هیچگونه خاصیت بازدارندگی نداشته باشند، اما در عین حال از مشکلات تعریق جلوگیری نمایند.

مام رول و اسپری‌ها را باید در این دسته قرار داد و گفتنی است که نمونه‌‌های عرضه شده توسط لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر ، علاوه برکیفیت و تضمین سلامت، از لحاظ کارکرد آنتی باکتریالی و همچنین ثبات عطر و رایحه، از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می‌باشند.

 

مزایای مام رول و اسپری

همانگونه که در بالا اشاره شد این محصول سبب از بین رفتن آلودگی و بوی نامطبوع زیر بغل می‌گردد اما از ایجاد تعریق جلوگیری نمی‌نماید.

خاطرتان هست که در ابتدا اشاره کردیم تعریق به خودی خود دارای فواید زیادی برای بدن می‌باشد.

اما بسیاری از انواع ضد تعریق‌ وجود دارند که کارکردی مخالف با انواع استاندارد مام رول و اسپری دارند.

در بسیاری از موارد، ساختار این مواد از آلومینیوم و یا ترکیبات مسدود کننده‌ی منافذ پوست تشکیل گردیده است و بدین ترتیب و با بستن غدد تعریق، سبب پیشگیری و مقابله با این فرآیند و تبعات مثبت و منفی آن می‌گردند.

اما نتیجه‌ی این امر چه می‌تواند باشد ؟

همانگونه که گفتیم پیشگیری از تعریق و این یعنی عدم دفع سموم و مواد زیان بار از بدن و در نتیجه تجمع آن‌ها و ایجاد انواع بیماری !!!

همچنین امکان جذب آلومینیوم و سایر ترکیبات مضر موجود در این محصولات از طریق پوست و نتیجتا عوارضی نظیر سرطان و ... نیز تا حدودی وجود دارد.

 

حال چرا مام رول و اسپری فروشگاه میس و مستر ؟

از نظر بسیاری از متخصصان پوست و پزشکان و همچنین سازمان غذا و دارو، استفاده از مام رول و اسپری استاندارد یکی از بهترین راه‌های سریع و راحت برای پیشگیری از تبعات تعریق به شمار می‌آید. 

این وسیله برای رفع مشکلات متعدد تعریق مانند بوی زننده‌ی آن، به ویژه در زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر خنکی پوست، سبب افزایش مناسب میزان اسیدیته‌ی این عضو جهت مبارزه با بوی بد ناشی از تعریق می‌‍شود، همچنین ساختار این نوع وسایل بهداشتی به نحوی است که سبب از بین بردن باکتریهای مضر موجود در سطح پوست می‌گردد.

لازم به ذکر است که این باکتری‌ها مشکلاتی نظیر انواع آلودگی قارچ و سایر بیماری‌ها و التهابات پوستی را می‌توانند پدید آورند، اما یکی از اصلی ترین تبعات آن‌ها را باید در ایجاد بوی ناخوشایندی دانست که تولید می‌کنند.

با توجه به گفته‌های بالا باید اشاره نماییم که انواع  مام رول و اسپری‌ میس و مستر علاوه بر از بین بردن این مسایل، دارای مواد و ترکیبات بسیار خوشبو و در عین حال خنک کننده‌ای است که سبب ایجاد رایحه‌ای دلنواز می‌گردند.

همچنین این محصولات دارای  مزایای خاصی هستند که در سایر ضد تعریق‌ها و نمونه‌های مشابه نمی‌توان یافت.

مام رول و اسپری‌های موجود در این فروشگاه (سایت) اکثرا از قابلیت خنک کنندگی بدن  برخوردار هستند که در هنگام گرما سبب پایین آمدن سوخت و ساز و ترشح چربی‌ در سطح پوست می‌گردند.

این امر از کثیف و چرب شدن لباس و مهم‌تر از این دو، خیس شدن و ایجاد لک در اثر تعریق بر روی آن پیشگیری می‌نماید.

لازم به ذکر است که ترشحات ناشی از تعریق، به تنهایی دارای بو نیستند و این باکتری‌های موجود در سطح پوست است که از راه ترکیب با این ترشحات، شروع به تولید بوی نامطبوع می‌نمایند .ناگفته نماند که این نوع باکتری‌ها به دلیل داشتن پروتئین بالا در غدد تولید کننده‌ی تعریق و همچنین در اثر رطوبت و گرمای حاصل از این فرآیند در سطح پوست پدید آمده یا به عبارتی آزاد می‌گردند.

انواع مام رول و اسپری استاندارد و مورد تایید سازمان‌های معتبر بهداشتی، با قابلیت از بین بردن این نوع باکتری‌ها، سبب پیشگیری از تبعات نامطبوعشان گشته و در عین حال هیچ گونه تاثیر بازدارنده‌ای بر اصل تعریق و نتایج مثبت آن نمی‌گذارند.

فروشگاه میس و مستر با در نظر گرفتن همه‌ی موارد بهداشتی و سلامت که قسمتی از آن را در این مطلب خواندید، اقدام به تهیه‌ی انواع مام رول و اسپری استاندارد نموده که می‌توانید نمونه‌های آن را در پیج اینستاگرام میس و مستر ببینید. همچنین لازم به ذکر است که خرید از این فروشگاه آنلاین علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت، سبب صرفه‌جویی در وقت شما نیز خواهد گشت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 132
:: بازدید کلی : 667